#bezlepkoveproblemky | part 4

10/05/2019

Když vidím na instagramu nějaké #glutenfreememe, tak se v tom vždycky najdu a čas od času je sdílím i na instastories a hodně se u toho bavíme. :-)
Pár jsem jich vybrala do tohoto článku, tak snad se u toho pobavíte, protože si myslím, že se v tom najde každý celiak. Na závěr jsem přidala jedno meme vlastní výroby :-)


No schválně, kolikrát jste tu větu už slyšeli?

Celá já :-)

Taky já! :-)

Tohle taky sedí :-)

To je bohužel realita.

Leo vystihl přesně můj výraz :-)

Tohle také všichni známe, že ano...

Občas je to už unavující...  

Joo, bohužel a další obrázek s tím hodně souvisí...

Tak a poslední je můj vlastní. Musím uznat, že je to čím dál tím lepší, že bezlepkový výběr v restauracích je větší, než dřív, ale čas od času tahle situace nastane a pak vypadám přesně takhle. :-) 

Tak co? Vidíte se v tom? :-)


You Might Also Like

0 komentářů

Kontaktní formulář

Název

E-mail *

Vzkaz *