Slané šneci z listového těsta

2/10/2020

Moje nejoblíbenější slaná pochoutka - šneci z listového těsta. Je to tak rychlé a jednoduché, že snad ani není třeba psát recept. Ale také jsem byla začátečník, takže si ten recept přeci jenom napíšeme :-) 

Troubu předehřejeme na 180 °C. Rozválíme listové těsto, potřeme kečupem, poklademe šunkou a sýrem, zabalíme jako roládu, nakrájíme z ní šneky, které dáme na pečící papír, potřeme vajíčkem, posypeme nastrouhaným parmazánem a nějakým kořením - já používá třeba koření na pizzu. Pečeme přibližně 20 minut - prostě dozlatova. 


O bezlepkových listových těstech jsem už článek psala - TADY. Jaká bezlepková listová těsta existují? Kde se dají koupit a za kolik? O tom všem jsem v tom článku psala. 


Jak ten článek píšu, tak si ty šneky zase brzy udělám! :-) 

You Might Also Like

0 komentářů

Kontaktní formulář

Název

E-mail *

Vzkaz *