Můj příběh s lupénkou | part 7

1/18/2020

Dlouho jsme tu neměli pokračování mého boje s lupénkou, protože se to dlouhodobě hodně zlepšovalo. Ale se začátkem zimy jsem zase tam, kde jsem byla před tím. Nejvíc mě teď trápí místečko na krku a kolena.



Tak moc to svědí a vím, že si to nemůžu škrábat, ale copak to jde? Už několik nocí kvůli tomu nemůžu usnout. A řeknu vám, už se to nedá zachránit ani mým oblíbeným Excipialem, takže jsem si objednala krém od Dr. Michaelse, o kterém jsem Vám také už jednou psala. Doufám, že mi co nejdřív přijde a že mi pomůže tak, jako vždycky. I když ta jeho cena je příšerná, tak s ním mám tak dobré zkušenosti, že jsem ochotná do něj tolik peněz dát.

Každopádně co tímhle chci říct? Chci poslat sílu a podporu všem, co mají podobné trápení 💛 
Bude zase líp. Zima je na tyhle věci nejhorší období.

You Might Also Like

0 komentářů

Kontaktní formulář

Název

E-mail *

Vzkaz *