Cukrárna ve Zdibech - ráj pro celiaky

8/14/2019

V tomto článku bych Vám ráda představila ráj pro celiaky. Je to cukrárna, která se nachází se kousek od Prahy - ve Zdibech.
Při každé cestě směrem k Praze se tam musím zastavit, to už ví celé moje okolí a jsou na mě hodní a často mi udělají radost a uděláme si menší zajížďku právě do Zdib. :-)
No a pokaždé odjíždím s krabicí plnou zákusků. Těch nejlepších zákusků, jaké jsem kdy jedla!
A musím říct, že i všichni "nebezlepkáři" v mém okolí, kteří ochutnali dortík z cukrárny, tak říkají, že by ani v nejmenším nepoznali, že tam není lepek a že jsou luxusní.



V cukrárně jsou i stolečky a židličky, takže se tam dá i posedět, obsluha je moc milá a ochotná a zákusky mají převážně bez lepku. Hlavně všechny zákusky stojí 20 - 40 Kč a ta cena není za mini zákusek, ale za pořádný kus dortu nebo pořádný větrník, takže i ceny jsou super.


Já bydlet blíž, tak jsem tam pečená vařená. Z Liberce tam bohužel nemůžu jezdit každý den. Ale tak alespoň tolik nepřiberu... :-)

Na fotce, která je už tak 3 roky stará, můžete vidět můj výraz absolutního štěstí, který má pokaždé, když cukrárnu navštívím. Říkám mu SPOKO MIŠKA :-)


No a které zákusky bych Vám doporučila? Všechny! Ochutnala jsem toho už fakt hodně a všechno bylo vždy výborné! Já jsem milovník věnečků a větrníků a ty mají luxusní, ale mají skvělé i ostatní dorty, rolády, cupcaky, rakvičky, laskonky...


Určitě se mrkněte na jejich stránky pro více informací. Zákusky i dorty si můžete samozřejmě i objednat.

Já si to neodpustím a udělám Vám ještě chutě:



No a pokud třeba chystáte bezlepkovou svatbu, tak z vlastní zkušenosti mohu doporučit jak dort, tak koláčky, ale o tom více ve speciálním článku...

Jestli cukrárnu znáte, tak mi dáte za pravdu a jestli ne, tak tam musíte, protože to je prostě exkluzivní záležitost! :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Kontaktní formulář

Název

E-mail *

Vzkaz *