Restaurace UNO v Palladium

8/14/2019

Bezlepkovou pizzu v restauraci bohužel najdeme jenom zřídka. Přece jen ale jsou restaurace, kde na nás celiaky myslí a bezlepkovu pizzu v nabídce mají. Například v restauraci UNO v Palladiu v Praze.


Pokud milujete pizzu stejně tak jako já, tak tam určitě zajděte. V OC Palladium v Praze se restaurace nachází úplně nahoře a na to, že se jedná o nákupák, kde jsou stovky lidí, tak prostředí restaurace je v celku příjemné.


Od pana číšníka jsem dostala informaci, že všechno, co mají v jídelním lísku lze objednat i v bezlepkové variantě (pizzy, těstoviny, zákusky) a jelikož nabídka jídel je velká, je z čeho vybírat! Mrkněte se na jejich stránky, kde mají jídelní lístek a všechny další důležité informace.

Jídlo v restauraci není sice nejlevnější, za bezlepkovou variantu se však nic nedoplácí, cena je stejná jako u normálních pokrmů.


Byla jsem v této restauraci na pizze už dvakrát a pokaždé jsem byla spokojená. Poprvé jsem měla Šunkovou a podruhé jsem ochutnala Čtyři druhy sýra. Obě pizzy byly vynikající a moc jsem si pochutnala. Jak jsem již zmiňovala, na můj vkus je to celkem drahá restaurace, ale jelikož tam nechodím každý den, tak mi nevadí si jednou za čas připlatit, protože vím, že si opravdu pochutnám.

Pokud tedy někdy budete na výletě v našem hlavním městě, určitě doporučuji do restaurace UNO zajít.

You Might Also Like

0 komentářů

Kontaktní formulář

Název

E-mail *

Vzkaz *