Steak House Liberec

8/14/2019

Kde se bezlepkově najíst v Liberci? Já už jsem si tu pár oblíbených restaurací našla a jedna z nich je Steak House přímo v centru Liberce. V jídelním lístku mají vyznačené alergeny a bezlepkových jídel mají celkem dost. Obsluha je fajn a prostředí je taky pěkné...



Nejradši si tam dávám zeleninový salát s lososem s opečenými brambůrky a jednou jsem si ho dala dokonce dvakrát za večer. :-) Přišli jsme do restaurace už kolem půl 5, najedli jsme se a v 7 nám volali kamarádi, jestli se k nám můžou přidat. Než přišli, tak mi mezi tím celkem vyhládlo a tak, když si objednávali oni, jsem si objednala salát ještě jednou... :-D


Za mě rozhodně doporučuji! Mrkněte i na webovky, kde najdete i jídelní lístek atd.

You Might Also Like

0 komentářů

Kontaktní formulář

Název

E-mail *

Vzkaz *