PIZZA BEZLEPKOVÁ

12/02/2019

Neznám snad nikoho, kdo by nemiloval pizzu. Naštěstí se jí kvůli celiakii nemusím vzdát úplně. Také díky tomu, že v mnoha restauracích nabízí bezlepkový korpus na pizzu od českého výrobce PIZZA BEZLEPKOVÁ.


Korpus je z přirozeně bezlepkových surovin - rýže, tapioka, brambory... Je tedy vhodný jak pro celiaky, tak pro vegetariány, vegany, i diabetiky.

Všechny informace o korpusech, ale hlavně mapu míst s označenými restauracemi v ČR, kde si můžete jejich bezlepkovou pizzu dát najdete na jejich webových stránkách - zde.


Já jsem dostala pár korpusů na otestování a vyzkoušení. Dělala jsem si už dvě pizzy a musím říct, že je to super. Mám ráda dělat si pizzu doma, protože si na ní můžu dát co chci a kolik čeho chci. :-)


V Liberci jsem byla nedávno v Plauditu (v restauraci, do které dodávají korpusy) a také mi tam moc chutnalo.

Jste také milovníky pizzy? Měli jste už v nějaké restauraci korpus od tohoto výrobce?

You Might Also Like

0 komentářů

Kontaktní formulář

Název

E-mail *

Vzkaz *