Bezlepkové highlighty roku 2019

1/04/2020

První článek v roce 2020 bude ohlédnutí za rokem minulým. Chtěla bych s vámi sdílet 10 bezlepkových highlightů roku 2019. Budou tu ty nejlepší bezlepkové produkty, podniky (nebo i lidi :-)), které jsem v minulém roce objevila, vyzkoušela nebo ochutnala. Tak jdeme na to...
1. Bezlepkový svatební dort z cukrárny ve Zdibech.
Já vím, že vám článek o svatbě slibuji už dlouho, tak alespoň malá ochutnávka. Kdo mě zná už delší dobu, tak ví, že do cukrárny ve Zdibech byl mohla jezdit každý týden a vždycky bych odjížděla s plnou krabicí zákusků a dortíku. Není tedy divu, že jsem si prosadila, že náš svatební dort prostě chci jedině ze Zdibů a tak se také stalo. A dámy a pánové, byl luxusní! Více v tom dlouho slibovaném článku o svatbě, který už mám pro vás rozepsaný.

2. Bezlepkový trdelník z GOOD FOOD, Coffee & Bakery
Asi jen celiak pochopí, jak jsem byla dojatá, když jsem držela v ruce svůj první bezlepkový trdelník. A ještě když to bylo v den mých narozenin! Lepší dárek jsem si nemohla k narozeninám koupit. O trdelníku jsem nedávno psala článek, tak mrkněte SEM

3. FOFR KAFE
Tuhle kavárnu v Liberci jsem objevila až ke konci roku, ale během prosince jsem tam byla už celkem 3 krát. A už v Liberci nebudu chodit jinam, protože tady mají všechny dorty bez lepku! A hlavně chutnají opravu božsky. Nikdy si nevyberu jenom jeden, vždycky musím ochutnat tak dva, tři... Brzo bude článek, tak se o Fofr Kafe a jejich dortíkách dozvíte víc.

4. Kinder Choco Fresh

Moje nejoblíbenější neřest roku (a nejspíš i století). Vždycky jsem milovala všechny kinder mléčné řezy, maxi kingy atd., ale na těch už si bohužel nepochutnám. Ale v téhle dobrotě lepek není, takže už neodejdu z obchodu bez nich. Mňam!

5. Restaurace Pivoňka v Českém Krumlově
Nemám slov. Krásná restaurace, milá obsluha, nádherné prostředí vevnitř i venku (i na záchodech), výborná limonáda a hlavně bezlepkové řízky (ty nejlepší, jaké jsem kdy v životě jedla). Řeknu Vám to asi takhle... V Krumlově jsme byli na dva dny a první den na oběd jsme šli do téhle restaurace. Po to zážitku to nešlo jinak a museli jsme tam i druhý den. Ano, dala jsem si oba dva dny to stejné. Bramborovou kaši a řízek. BEZLEPKOVÝ ŘÍZEK! 

6.  Pizzerie Franco Manca - Londýn
Londýn byl pro mě celkově velký bezlepkový zážitek. Bezlepková pizza v podstatě na každém rohu. Tahle konkrétně byla z restaurace Franco Manca a byla fakt výborná. Takhle nadýchanou bezlepkovou pizzu jsem ještě nikdy neměla.

7. Bezlepkové pendreky - Haribo (Londýn)
Kdybych měla vybrat jeden bezlepkový objev roku, bylo by to těžké, ale nejspíš by to vyhrály bezlepkové pendreky, pro které jsem jela do Londýna. Vím, že je to hrozně nezdravé, ale já tyhle sladké věci vždycky milovala. Takže také chápete, jak jsem byla štěstím bez sebe, když jsem je sehnala? Proč to Haribo nemůže prodávat i v ČR? :-( 

8. Melto - Schär (Londýn)
O Londýně také připravuji už celkem dlouho článek se všemi restauracemi a produkty, které jsem tam ochutnala. Jeden z objevů z Londýna, ze kterých jsem byla šťastná jak malé dítě je Melto od Schäru. Chutná jako Kinder Bueno, ale v Česku bohužel zatím také nejsou k dostání. Snad časem budou, ale do té doby pro ně musíte buď do Londýna a nebo do Německa (odtamtud mi je přivezla moje NongluTýnka). No a když jsem je na instagramu tolik opěvovala a "brečela jsem", že je mi líto, že v ČR nejsou, tak se jedna moje sledující slitovala a poslala mi je z Londýna. :-) No není to úžasný? Já bych ji tímto ještě jednou chtěla poděkovat za tak milé překvapení.

9. Faency Fries
Tak jednoduchý koncept. Hranolky v kornoutu. Kdo nemiluje hranolky? Já teda šíleně.
O Faency fries jsem se tady už také zmiňovala a chodím tam fakt moc ráda.

10. Bezlepkový párek v rohlíku a bezlepkové holky

Díky instagramu jsem se dala dohromady s mojí milovanou Týnkou (@nonglutine), začali jsme spolu pracovat na několika společných projektech, například na našem bezlepkovém podcastu = BEZLEPCASTU. To beru jako největší bezlepkový highlight minulého roku. Celkově jsem díky instagramu už poznala spoustu fajn lidí, kteří jedou na stejné bezlepkové vlně. A když mám tu možnost je poznat osobně, tak jsem tak šťastná, protože toho máme opravdu hodně společného. Takhle jsme se na bezlepkovém vánočním trhu potkali třeba s Luckou (@bezlepkove.v.praze). 
No a na fotce můžete vidět nás všechny 3 bezlepkové hvězdy. Vysmáté a spokojené, protože máme v ruce párek v rohlíku. BEZLEPKOVÝ PÁREK V ROHLÍKU!

Tak to bylo moje stručné shrnutí těch TOP bezlepkových věcí, restaurací a lidí, co jsem minulý rok ochutnala, vyzkoušela a poznala. :-) Budu moc ráda, když mi napíšete vy vaše highlighty roku 2019.
Pro mě to byl boží rok a doufám, že i pro vás. A tímhle bych Vám ráda popřála do toho nového roku spoustu bezlepkových zážitků, ale hlavně zdraví, lásku a štěstí. 💛






You Might Also Like

0 komentářů

Kontaktní formulář

Název

E-mail *

Vzkaz *