Spolupráce ?
1/30/2020Spolupráce jsou stále ožehavým tématem sociálních sítí. A tak bych se k tomu ráda vyjádřila a napsala vám můj pohled na věc, protože mě tohle téma hodně zajímá a baví.
Souzním s projektem s názvem Měsíc Transparentnosti od Elite Bloggers, který se zabývá označováním reklamy na sociálních sítích.
Jako asi každý, ani já nemám ráda profily, kde je každá druhá fotka sponzorovaná. Ale na druhou stranu nemám ráda ani přehnanou kritiku reklamních postů a zmiňování "zaprodávání" v souvislosti s tím.
Vím, že spoustu lidí sponzorované příspěvky na instagramu hodně kritizuje. Mně to naopak vůbec nevadí. Líbí se mi, když vím, že si určitou značku můžu spojit s určitou blogerkou. Samozřejmě, když to dává smysl, souvisí to s jejím ostatním obsahem a má to určitý příběh. Naopak mi není sympatické, když vidím příspěvky, kde je očividné, že jde o spolupráci/reklamu, ale nikde o tom není ani zmínka. A není to jen o placených spolupracích, ale označovat by se mělo i to, že někdo dostal něco zadarmo. Prostě se jedná o reklamu a ta by měla být viditelně označená!
V rámci tohoto článku bych Vám ráda představila svoje spolupráce a partnerství:
Dlouhodoběji spolupracuji se třemi firmami - Globus, Labeta, Schär. Žádná z firem mi za spolupráci neplatí, jedná se o barterové spolupráce. To znamená, že ne každý produkt od Labety nebo Schäru, který ukazuji na instagramu, jsem dostala zadarmo. Naopak, většinou si ty produkty kupuji sama, s tím, že čas od času dostanu balíček - např. novinky na vyzkoušení atd. Také jsem v rámci spolupráce pořádala už několik soutěží, které měly velký úspěch a ohlasy.
S ostatními firmami, kterém mám uvedené ve svém seznamu partnerů tady na blogu, se jednalo většinou o jednorázovou barterovou spolupráci. Dostala jsem balíček jejich produktů na vyzkoušení, ty jsem nasdílela na sociální sítě a podělila se s vámi o svůj názor na produkty.
Jsem pro, aby ve světě blogování panovala férovost, a to i v tom bezlepkovém blogerském světě.
Možná bych tímto i chtěla apelovat na ostatní bezlepkové blogerky, aby si tohle vzali k srdci a byli ke svým sledujícím upřímní. Nechci se tímhle nikomu dávat za příklad, sama jsem "začátečník" a kolikrát pochybuji o tom, jestli všechno dělám správně, ale snažím se všechno dělat tak, abych se za to nemusela stydět a mohla si za vším stát. Za svoje spolupráce jsem vděčná a jsem hrdá na to, že můžu zastupovat značky, které se rozhodly vložit do mě svojí důvěru.
Na závěr tohoto článku bych ještě ráda poděkovala Terce z blogu TerezaInOslo a celé jejich agentuře Elite Bloggers, která českou blogersou sféru posouvá na mezinárodní úroveň. 💛
Budu ráda, když mi dáte vědět Váš názor na spolupráce a reklamy na sociálních sítích. Co se Vám líbí, co se Vám nelíbí atd. :-)
0 komentářů