Mandlové vanilkové rohlíčky

12/21/2020

Vánoce jsou už opravdu za rohem, ale jestli ještě nemáte napečené všechny druhy cukroví (a nebo jestli jste už snědli vše, co jste měli napečené), můžete zkusit tyhle mandlové vanilkové rohlíčky. Recept mám od babičky, jen jsem místo klasické mouky dala bezlepkovou a jsou krásně křupavé a rozplývají se na jazyku! :-)

Co budete potřebovat?

  • 240 g bezlepkové mouky (já použila univerzální směs od Labety napůl se Schär mix C)
  • 160 g másla
  • 32 g cukru
  • 80 g mletých mandlí
  • trochu vanilky
  • moučkový cukr smíchaný s vanilkovým - na obalení


Postup:

Všechny suroviny smícháme a uděláme těsto, které necháme pár hodin uležet v lednici (nejlépe do druhého dne). 
Poté z těsta vyválíme válečky, ze kterých odkrajujeme špalíčky (tak velké, jak chceme rohlíčky) a pak vytvarujeme hezké rohlíčky.
Pečeme v troubě předehřáté na 180 °C asi 10 minut. Rohlíčky necháme trochu vyhladnout, aby nebyly úplně horké a pak je obalujeme v moučkovém cukru smíchaným s vanilkovým. 


Je to celé opravdu snadné a musím říct, že jsou jedny z nejlepších, jaké jsem kdy jedla! 

Pokud budete rohlíčky dělat, tak je nezapomeňte vyfotit, poslat mi fotku a napsat vám, jak vám chutnají. :-)

Tak šťastné a bezlepkové! 

You Might Also Like

0 komentářů

Kontaktní formulář

Název

E-mail *

Vzkaz *